Re: AHCI na płycie ABIT AB9 z i965 - ICH8

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 22:36:04 MET DST

> No zgadza sie. To jeden z warunkow jak pisza.
> Tak sie wiec zastanawiam czy po zastosowaniu tego wczesniej opisanego tricku
> AHCI bedzie faktycznie aktywne czy tylko nic nie znaczacy wpis w Menedzerze
> Urzadzen...
>
> Mimo wszystko bym sprobowal.

Musi byc AHCI w biosie. Ja Jmicronie niby jest i dysk działa w AHCI ale
niestety w tym trybie nie mam dostępu do DVD podpietego do tego kontrolera
w wersji innej niz PIO - Dysk pracuje jako SCSI i z AHCI ale DVD niestety
tylko PIO - po przełaczeniu w biosie jmicrona na IDE - DVD pracuje juz
normalnie UDMA ale dysk oczywiscie juz nie w AHCI .