Re: okej, umiera zasilacz

Autor: Cyrylski <ckwasniewski_at_o-dwa.pe-el>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 20:30:34 MET DST

pwil napisał(a):
> Marcin Kocur nastukał(a):

> To jest bardzo dobry pomysł. Dzięki temu wiatrak na procesorze nie musi
> mielić tego samego gorącego powietrza na okrągło, wyrzuca je z obudowy.

stoje przed nastepujacym wyborem:

http://zenfist.pl/pID/1026.htm

http://www.komputronik.pl/Zasilacze_do_obudow/ATX_high_end/Chieftec/Zasilacz_do_obudowy_Chieftec_GPS_350EB_101A_350W_bulk/pelny,id,18978/

http://www.komputronik.pl/Zasilacze_do_obudow/ATX_high_end/Modecom/Zasilacz_Modecom_MC_350ATX_2_0_PFC/pelny,id,19656/

co byscie polecili i dlaczego Chieftec nie zostal polecony mi przez
nikogo z Was? Niewart uwagi? Osobiscie po przeczytaniu opinii sklaniam
sie ku temu z Zenfista ale podejrzenie budzi znow niska cena. Czy kto
moglby podzielic sie jakimis opiniami dot. tych zasilaczy?

dziekuje i pozdrawiam,

--
Cyrylski
www.thereisnosyntax.com