Re: Pendrive PQI/Kingston czy Pentagram

Autor: ShiVy <shivy_at_[serwer.na.tlenie>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 19:47:21 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> A z jakich? Wiesz, czym różnią się te dwie płyty?

wiem

> Może. A może 52 stwarza jakieś problemy.

sam ciagle sobie zaprzeczasz... najpierw probujesz mi wcisnac kit, ze cd
nagrywa sie wolniej, bo ludziom sie nie spieszy, a pozniej zmieniasz
zwinnie temat.

> A zazwyczaj nagrywają DVD z szybkością DVDx8, nie DVDx16 czy DVDx18. :)

nie dlatego ze wola czekac dluzej ! :/

> HDD spadły w tym wieku pół setki razy. :)
> (krotność spadku HDD w XXI wieku sięga połowy setki)

> Będą jeszcze tańsze. :)

tak, beda za darmo. Zastanow sie czlowieku...

> A Kingstony są skąd? Z kosmosu? Moje dwa pochodzą z Chin.

chodzilo mi o tandetne podroby jakich pelno na allegro i ktore Ty tak
ciagle chwalisz.