Re: Jaki cooler na C2D?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 19:36:24 MET DST

Zet napisał(a):
> Wymagania:
> podkrecanie - NIE
> cisza - TAK.
> waga - <0,5kg (z moim szczesciem to jak kupie 1kg potwora, to mi sie
> zlamie plyta)
> cena - okolice 100zl (w/w komplecik to 120zl)
Arctic Freezer 7 (pwm - nowsza wersja). efektywnosc duza, wentylator ma
pwm i jest bezglosny w zasadzie (podobnie jak arctic 12, tyle ze ma
9cm). Bedzie lzejszy troche, tanszy o polowe i pomimo wszystko 10x zbyt
wydajny jesli nie podkrecisz tego C2D

Aktualnie zastanawiam sie czy jest sens krecic wiecej na moim arcicu 7,
bo mam C2D E4300 krecony z 200MHz na 330MHz (1.8GHz > 3GHz) i utrzymuje
temperatury w idle ~25st, stres do 40stC).

a tak btw: ustawilem sobie w biosie zegar 400MHZ i zablokowalem mnoznik
na x6 (automatyczne zmiany wylaczone). Dziala swietnie, grzeje sie
wyjatkowo malo. A cpu ma ciagle 2.4GHz, jak na C2D to nie wiele, ale czy
jakis jego fragment (np cache?) nie chodzi z pelna magistrala
niezaleznie od mnoznika (i moze sie usmazyc, pomimo ze ogolna
temperatura jest niewielka) ?