Zaniemógł jeden z dysków, dlaczego?

Autor: szafir lecz nieoszlifowany <czaternikWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 17:34:59 MET DST

W moim PC znajdują się 2 dyski twarde:
- 40 GB (system)
- 120 GB (pierdoły)

Z powodu czyszczenia kompa musiałem odłączyć wszystkie taśmy oraz wtyki
zasilacza. Po podłączeniu taśm i wtyków zasilacza jeden z dysków (120 GB)
przestał działać. Wyskakuje następujący komunikat: Dysk None. Invalid system
disk. Replace the disk, and then press any key.
Co się stało? Co mam zrobić z tym fantem? (czyżby dysk się spalił?)

Układ zworków na dyskach:
http://xs113.xs.to/xs113/07133/zworki.JPG