Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: PaPi <wszystko_at_albo.nic>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 15:25:22 MET DST
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Message-ID: <ab207$460a6ca8$57cf8def$7881@news.chello.pl>

>> O ile poinformowales mnie o zgodnosci producenta z norma okreslajaca
>> mozliwosc wystapienia takich wad fabrycznych to nic wtedy.
>> Jesli nie poinformowales po tygodniu rowniez dziala prawo do reklamacji
>> z tytulu niezgodnosci z umowa.
>
> Wystarczy, że cię o tym dokumentacja produktu powiadomi.

Nie wystarczy.

>>> Odkąd w sprzedaży są monitory LCD wiele razy mówiono, pisano o tych
>>> normach, o gwarancjach, które wyraźnie mówią o tym, że tyle i tyle
>>> pikseli na takim obszarze to nie jest wada, która może być podstawą
>>> żądania naprawy.
>>
>> Jako klient nie musze wiedziec co mowiono czy wyswietlano czy emitowano
>> w eter.
>> Za to ustawa na sprzedawce naklada obowiazek informowania o takich
>> normach producenta.
>
> To nie jest norma producenta. To jest norma ISO.

A moze byc to nawet norma PKP.
Jest to sprawa producenta.

Pozdrawiam
PaPi
Received on Wed Mar 28 15:25:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Mar 2007 - 15:51:24 MET DST