Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 15:22:13 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:

> To akurat bzdura bez związku, normy ISO i Kodeks Cywilny to jakby inna
> sprawa.

> Ty nie musisz googlać za warunkami umowy, sprzedawca ma OBOWIĄZEK Ci je
> przedstawić.

To teraz wyobraź sobie prawdopodobieństwo, że pani kasjerka Jadzia ci
wyjaśni z jakim normami jest zgodny produkt elektroniczny jaki kupujesz
w hipermarkecie. I możliwość skutecznego powołania się na ten fakt przed
sądem.

> (...)

> Ta, no i że marchewka to owoc, czy jak to szło...

"W rozumieniu powyższej ustawy rak jest rybą"

> A ja się go w tym momencie pytam - o jakich normach Pan mówi? I on ma
> mi w tym momencie obowiązek wyjaśnić.

Owszem. Albo musi ci wskazać gdzie możesz się z nimi zapoznać. Jeśli
zapytasz.

> Buzdura. Ja mogę Ci w tym momencie sprzedać mój panel i gwarantuje Ci,
> że w tym momencie jest on bez żadnych martwych pikseli (nie
> gwarantuje, że nie wystąpią, ale w momencie zakupu ich nie będzie).

I gdzie tu widzisz bzdurę?

> Ale NIE MUSZĘ to jest OBOWIĄZEK SPRZEDAWCY MI TO PRZEDSTAWIĆ, nie mój.
> Czego nie rozumiesz?

> Pytanie czy przyswojenie 167 stron techno bełkotu to jest minimalna
> staranność. IMHO nie.

No proszę, widziałem część dot. pikseli i zajmuje ona jedną stronę.
Napisana przystępnie i zrozumiale.

> No i właśnie wyobraź sobie, że to należy do jego obowiązków.

To znajdź mi takiego który zna WSZYSTKIE TE NORMY.

Jeśli przyjmiesz.

--
Andrea|ASRock K7Upgrade880, AMD Sempron 2800@2340MHz, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster SM-960BF