Re: Pendrive PQI/Kingston czy Pentagram

Autor: ShiVy <shivy_at_[serwer.na.tlenie>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 14:47:44 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Chyba raczej chodzi o wygodę.

> CDRW? Chyba nie.

plyty CD-R nadal nagrywaja z predkoscia 52x... CD-RW z wiadomych
przyczyn 32x.
Przy nagrywarkach DVD nagrywanie CD jest ciut mniejsze... podejrzewam,
ze ze wzgledow technologicznych lub poprostu producent doszedl do
wniosku, ze jak ktos kupuje nagrywarke DVD to klient w wiekszosci
przypadkow bedzie nagrywac plyty DVD.
Nie jest to dlatego, jak to wczesniej zasugerowales, ze ludzi nie
interesuje szybkosc zapisu. Faktem jest ze kazdy woli czekac 3 min niz
10 na nagranie plyty...

> 15 miesięcy temu kupiłem ćwierć giga za około trzy czwarte stówki, a przed miesiącem
> giga za trzy dychy. W obu przypadkach był to najtańszy Kingston. Cena za bajt spadła
> więc dziesięciokrotnie. Być może za rok takie gigabajtowe flashki będą po pięć złotych.

Wiem jaki na rynku byl spadek, nie tylko pamieci flash, ale tez innych (
m.in hdd ). Nie sadze jednak ze pendrive'y gigowe beda za piec
zlotych... no chyba ze takie z allegro ( czyt. z Chin ), ktore teraz nie
sa o wiele drozsze...