Re: Laptop powystawowy a nowy

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 13:09:59 MET DST

Proces maX <aver@_out_of_spam_interia.pl> zwrócił błąd:

> Refurbished czyli odnawiane przez producenta.

> Refurbishowano elektronikę, mechanikę i/lub obudowe - HDD wymieniono na
> całkiem nowy, więc S.M.A.R.T. jest czysty

To ja wiem, ale spotkałem się też z refurbished które nie do końca
działały - np. od samego początku zawieszał się touchpad, poza tym były
ślady użytkowania. Nawet producent nie daje gwarancji że zrefurbishuje
do stanu jak nowy, ale nieraz tak robi. Właśnie oficjalne powystawowe są
często odsyłane i refurbishowane, po tym jak spełniły rolę reklamy.
Ponieważ "są możliwości" to nie można mieć gwarancji że sprzęt jest
zupełnie nie używany. Akurat OP nie powinien mieć tego problemu, bo na
pewno w ciągu kilku dni nie zdążą wysłać i odpicować... a w sklepie
zrobią to mniej profesjonalnie. To co można samemu sprawdzić to ogólny
wygląd i SMART właśnie.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8