Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: PaPi <wszystko_at_albo.nic>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 12:42:28 MET DST

> Rzecz w tym, że zgodnie z normą iso monitor NIE może być uznany za
> wadliwy jeśli ilość niedziałających pikseli nie przekracza poziomu
> właściwego dla klasy panelu.

Od poczatku...
Rzecz w tym, ze ja tej normy ISO NIE MAM OBOWIAZKU znac, bowiem norma ISO
13404-2 nie jest prawem w RP.
Rozumiesz ?
Gdyby producent wymyslil sobie, ze zgodnie z norma ISO pincet-dziwincet co
drugi monitor ma prawo nie dzialac, to bedac poinformowanym o tym przez
sprzedawce PRZED zawarciem umowy sprzedawca nie odpowiada za niezgodnosc
towaru z umowa.
Rozumiesz ?

> Wiesz co, mylisz pojęcia 'źródło prawa' i 'norma prawna (przepis
> prawny)'. Ta ostatnia nie jest oczywiście źródłem prawa, jest prawem.

Ja nie myle. To Ty mylisz.
Mowa nie o "normach prawnych" ile normach ISO.

Pozdrawiam
PaPi