Re: Umierajaca nagrywarka - jak to zidentyfikowac

Autor: Marcin <mwlodarc_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 12:23:33 MET DST

> Nic dziwnego jak na Lite-Ona. Mam złe doświadczenia
> z tą firmą.

A co moglbys polecic? Nie zalezy mi na predkosciach, bo wypalam nie az tak
czesto, ale fajnie gdyby byl lightscribe?

> Bardzo możliwe. Aczkolwiek zazwyczaj problemy pojawiają się
> powoli: najpierw z kasowaniem RW, potem z nagrywaniem RW,
> a na koniec z nagrywaniem R.

No wlasnie zaczyna sie od problemow z kasowaniem RW, moze juz ja reklamowac?
Choc nie wiem jak serwis bedzie to testowal, a nie chce mi sie tego w kolko
wysylac, gdy oni stwierdza, ze dziala, a u mnie za kilka dni znow sie zacznie
cos dziac.