Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 12:09:55 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea
>Bo ponieważ?

Ponieważ dopuszczenie do obrotu to dopuszczenie do obrotu, a umowa
między mną sprzedawcą to coś zupełnie innego. I owszem, nie powinienem
zawrzeć umowy kupna-sprzedaży na towar niedopuszczony do obrotu,
ponieważ ten towar w ogóle nie powinien zostać mi sprzedany, ale nie
znaczy to, że jeżeli towar jest dopuszczony do obrotu, nie może wystąpić
niezgodność towaru z umową. W szczególności, na przykład, to że monitor
jest dopuszczony do obrotu nie zmienia faktu, że jeżeli sprzedawca
wcisnął mi monitor, który miał rzekomo mieć obraz 1600x1200, a okazało
się, że ma 1412x932, jest to niezgodność towaru z umową.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I  am  Pentium  of Borg, division is futile!
\  Kruk@epsilon.eu.org   / You will be approximated.