Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 12:08:37 MET DST

PaPi wrote:
> <ciach omawianych w innym miejscu rzeczy>

> Wskazalem akapit z ustawy o sprzedazy detalicznej.
> Poczytaj watek.
>
> Pozdrawiam
> PaPi

"Inne dane w odrębnych przepisach". Prosiłem o wskazanie konkretnych
uregulowań, że o brzmieniu właśnie normy ISO dot. bad pikseli sprzedawca
MUSI poinformować nabywcę.

Poza tym zdaje się widzę pewną niekonsekwencję: z jednej strony nie
uważasz norm za obowiązujące, z drugiej strony podpierasz się, że
istnieje obowiązek poinformowania o odrębnych przepisach wskazując, że
te same normy nimi są.

--
Andrea|ASRock K7Upgrade880, AMD Sempron 2800@2340MHz, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster SM-960BF