Re: akceleratory fizyki

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 11:10:29 MET DST
Message-ID: <eudbe2$81m$1@atena.e-wro.net>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości
news:eud4be$847$1@polsl.pl...
> Qbab napisał(a):
>> czyli to nie akcelerator tylko poprawiacz :)
>
> Wiesz, akceleratory grafiki 3d też robią to samo, co może robić
> procesor centralny, tylko w takim samym czasie osiągają znacznie
> wyższą jakość obrazu.
>
> "Akcelerator" to układ przystosowany do realizowania konkretnej
> operacji w określonym czasie z określoną jakością.
>

Co gorsza (choć może i co "lepsza":) ) coraz głośniej mówi się o sprzętowym
przyspieszaniu (i "poładnianiu") innych części enginów gier 3D. Geforce 8
zawiera shader geometrii optymalizowany do akceleracji geometrii. Jakaś
firma pracuje już nad akceleratorem sztucznej inteligencji w grach.
Producenci pewnie sobie niebawem "przypomną" o trójwymiarowych teksturach -
implementacja tego feature'a spowoduje, że na kartach graficznych będzie
montowane więcej pamięci niż systemowego Ram-u na płycie głównej.
Received on Wed Mar 28 11:15:10 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Mar 2007 - 11:51:51 MET DST