Re: Śledź low-profile

Autor: Darek <czuker_at_vpn.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 10:22:40 MET DST

maX wrote:

> Użytkownik "Darek" <czuker@vpn.pl> napisał w wiadomości

> Samemu zrobić, a raczej przerobić ze standardowego śledzia.

No tak... Ladnie go wyciąć wywiercić otworki... Niby można tylkoze jeśli
cos takiego kosztuje ok 2pln a punkt sprzedaży miałbym po drodze z pracy
do domu to jednak wolę kupić niż zawracac sobie głowę przerabianiem
istniejących. A jak jednak dojde do wniosku że dana karta jest mi
potrzebna ze śledziem normalnej długości to też będę miał go pzrerobić
spowrotem ;)

Pozdrawiam
Darek