4 gniazda RAM w Asus M2NPV-MX ?

Autor: Soulsick <soulsick.net_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 22:49:50 MET DST

Witam!
Często pojawia się na grupie problem obsadzenia więcej niż jednej pary
kości RAMu na płycie głównej.
Otóż mam taki problem...
Mam aktualnie 1GB Corsair VS 667MHz, chodzi mi to lekko podkręcone na
4-4-4-12-1T ale okazało się, że potrzebuje więcej pamięci :/.
Czy jeżeli dokupię drugie dwa moduły również tych Corsairów będzie wszystko
normalnie działać?
Sprzedanie tego co mam i kupno 2x1GB traktuję jako ostateczność i wolałbym
uniknąć...

Drugi, bardziej wirtualny problem to kwestia wydajności kotrolera pamięci
na AM2. Ma ktoś linka do benchmarków, albo jakiegoś dobrego artykułu
traktującego na temat jak się mają timingi vs. MHz do ogólnej wydajności
systemu? Wszędzie znajduje tylko urban legend, że lepiej obnizyć prędkość a
zachować lepsze timingi, jakie rzecziwiste to są zyski?

--
Soulsick