Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: PaPi <wysoka.izbo_at_ojcze.dyrektorze>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 22:16:36 MET DST

> Czy możesz przestać łaskawie wypisywać bzdury? Myślę, że jak na jeden wątek
> to już się wystarczająco "popisałeś"

A mozesz laskawie przestac rzucac epitetami a zaczac argumentami ?

Wyjatek z Konstytucji RP :

"Art. 87.
Źródłami powszechnie obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej są:
Konstytucja, ustawy, ratyfikowane umowy międzynarodowe oraz rozporządzenia.

Źródłami powszechnie obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej są na
obszarze działania organów, które je ustanowiły, akty prawa miejscowego."

http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm

Gdzies normy pominieto.... Hmmm.

Pozdrawiam
PaPi