emulacja drukarki szeregowej.

Autor: weski <weski_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 21:19:11 MET DST

Witam . Mam taki problem. W celach serwisowych używałem drukarki
szeregowej KAFKA (malutka poręczna), czasem dużej igłówki. Podpinałem
je sobie do centralek alarmowych , telefonicznych czy pożarowych w
celu drukowania historii, bilingów , konfiguracji czy bieżących
alarmów . Postanowiłem z nich zrezygnować bo i tak zawsze noszę
laptopa więc po co targać jeszcze drukarkę, marnować papier i
rozciągać przedłużacze, zasilacze itp.

JAKI program zastosować lub jak ustawić komputer aby zamiast drukarki
do tych centralek podłączać po rs-ie kompa emulującego drukarkę.
(wszystkie te centralki mają opcję podpięcia drukarki szeregowej jak
np.kafka ).

Proszę nie uświadamiać mnie że do tych urządzeń zazwyczaj można
podłączyć np, programy do bilingu , czy listowania zdarzeń np jak dla
sateli, czy dsc itp dla polonów czy mikroteli platanów i innych bo
codziennie stykam się z czymś nowym i szkoda czasu oraz kasy na
szukanie softu do obsługi tych central.

POZDRAWIAM