Problem z klawiaturą

Autor: DeXter <nemesis_dex_at_tlen.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 17:33:30 MET DST

Witam. Czy ktoś może wie gdzie można ustawić aby klawiatura wpisywała
po kolei dwie takie same litery. Chodzi mi o to, że teraz jak chcę
wpisać np. "www" to moge jedynie wpisać jedno "w" a kolejnych dwóch
już nie. Dopiero jak np. przesunę kursor w bok albo wpiszę inną literę
to dopiero mogę użyć kolejny raz tej samej litery. To samo dotyczy
klawisza "Backspace" jeśli wcisne go dwa razy to zadziała tylko raz.

Prosze o pomoc!!