Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 12:02:21 MET DST

** radarek wrote:

> Zalozmy, ze masz racje - bad piksel jest wada,

Jest wadą ponieważ jak sprzedawca pokaże mi monitor z martwym pikselem
to mu powiem, żeby sobie go w dupę wsadził, że go nie chcę (Ty byś
chciał?) i tyle. Tak samo jakby ktoś mi oferował używany (otwarte
pudełko, połamane styropiany w środku itp.) jako nowy. I z tym nowym to
akurat jednoznaczne - nowy czyli taki, który jest fabrycznie zapakowany
(oklejony itp.).

Rodzina pytającego akurat popełniła błąd ponieważ nie sprawdziła
na miejscu w jakim stanie był monitor - nauczka na przyszłość.