Re: Pendrive PQI/Kingston czy Pentagram

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 10:15:25 MET DST

*Eneuel Leszek Ciszewski* wrote:

> Tego nie wiem. Mnie masło pomogło.

szczesciarz.

> Wolę zająć się czymś, co mi idzie mniej marnie. :)

np polecaniem ludziom marnych produktow? ;p

> Można 'polecić kupwanie', nie można 'polecić kupować'.

racja.

> jako Twój pracodawca nie tylko Ci zlecałbym,
> ale i bezwarunkowo wymagał! Jestem radykałem. :)

to co innego. praca jest praca.
jak mi sie nie podoba to moge zmienic a jak odpowiada to szef ma racje
niestety...

> ZETO też ;)

o co chodzi? przyczepiles sie jakiej literowki? jezeli tak to nie moge
jej znalezc...

> Czyli mieszkasz w domu. Ładnym? Dużym? Szkoda, że nie jesteś panienką
> na wydaniu. Może masz taką/stosowną siostrę? ;)

nawet jakbym mieszkal w palacu to zanim bym Cie z jakakolwiek moja
siostra poznal to chyba i tak musialbys najpierw z powrotem zarabic 10k
na dzien ;p
nie chodzi o interesownosc czy bycie materialista. chodzi o Ciebie :)

> Dlaczego? Siedzę jak pies przykuty do fotela [skórzanego] depresją
> finansową -- chętnie pooglądam, jeśli ładne miejsca. :)

zastanowie sie nad tym :)

--
pozdrawiam
  Andre