Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 09:32:46 MET DST
Message-ID: <euahav$fb3$6@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

PaPi napisał(a):
> Tzw. "klasa" monitora czy inny wymysl nie sa zapisami w polskim prawie.
> Jesli nie zostales poinformowany o mozliwosci badz wystepowaniu bad pixeli
> przez sprzedawce = mozesz skorzystac z niezgodnosci towaru z umowa.

JakÄ… umowÄ…?

W instrukcji do monitora wyraźnie zapisana powinna być przyna-
leżność do określonej klasy. W efekcie sprzęt będzie jak naj-
bardziej "zgodny z umową", bo spełnia wszystkie wymagania
opisane w dokumentacji technicznej.

> Zadna dobra wola. Jak sprzedawca nic nie mowil o mozliwosci wystepowania bad
> pixeli to zaniesc i domagac sie naprawy/wymiany/zwrotu pieniedzy.

Sprzedawca nic nie musi mówić. Klient kupuje określony sprzęt
o określonych cechach i musi je znać.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Administrator, Politechnika ÅšlÄ…ska    |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Tue Mar 27 09:35:08 2007

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Mar 2007 - 09:51:23 MET DST