PaPi napisał(a):
> Tzw. "klasa" monitora czy inny wymysl nie sa zapisami w polskim prawie.
> Jesli nie zostales poinformowany o mozliwosci badz wystepowaniu bad pixeli
> przez sprzedawce = mozesz skorzystac z niezgodnosci towaru z umowa.
JakÄ… umowÄ…?
W instrukcji do monitora wyraźnie zapisana powinna być przyna-
leżność do określonej klasy. W efekcie sprzęt będzie jak naj-
bardziej "zgodny z umową", bo spełnia wszystkie wymagania
opisane w dokumentacji technicznej.
> Zadna dobra wola. Jak sprzedawca nic nie mowil o mozliwosci wystepowania bad
> pixeli to zaniesc i domagac sie naprawy/wymiany/zwrotu pieniedzy.
Sprzedawca nic nie musi mówić. Klient kupuje określony sprzęt
o określonych cechach i musi je znać.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Tue Mar 27 09:35:08 2007
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Mar 2007 - 09:51:23 MET DST