Re: Jaki monitor lcd 16:9 - 19" ale b³yszcz±cy ekran?

Autor: ___ <2_at_2.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 07:49:01 MET DST

PlastmaL napisa³(a):

> Potrafiê,
> tyle ¿e samo pytanie jest iracjonalne, co chcia³em uwypukliæ.
> Pod±¿anie za mod±, a zw³aszcza t± - uwa¿am za istn± g³upotê.

Gdybym pod±¿a³ za mod± to bym mia³ zwyk³y lcd zamiast crt którego mam
teraz, bo przecie¿ teraz lcd modne.

> Rozumiem to jeszcze w notebookacha, gdzie odporno¶æ na uszkodzenia
> ma pewne znaczenie.
>
> Kiedy¶ w normalniejszych czasach CRT, producenci prze¶cigali robi±c coraz
> to lepsze os³ony przeciw refleksowe. A dzi¶? W pogoni za dziwn± g³upi±
> mod± wszyscy przerabiaj± swoje monitory na wersje z szyb±.

Mówisz ¿e to g³upota i ¿e wszyscy? Id¼ do sklepu - na 50 monitorów na
pó³ce znajdziesz mo¿e jedn± panoramê z szyb± wiêc jest DOK£ADNIE
ODWROTNIE ni¿ piszesz.

Naprawdê dziwi± mnie posty takich ludzi jak ty które KOMPLETNIE nic nie
wnosz± do tematu tylko staraj± siê obra¿aæ.... Tak ciê boli, ¿e kto¶
chce kupiæ taki monitor? Jaki¶ uraz z dzieciñstwa czy co? Daruj sobie
kolejne posty je¶li maj± byæ w podobnym "stylu"

R.