Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: PaPi <wysoka.izbo_at_ojcze.dyrektorze>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 20:15:22 MET DST

> Znowu wypowiadasz się na tematy, o których nic nie wiesz?

Znowu ?
Masz na mysli nasza dyskusje w jakiej wydawalo Ci sie, ze 24 miesiace
odpowiedzialnosci sprzedawcy dotycza braku karty sieciowej jaka w danym
komputerze znajdowac sie powinna ?

> "Na przykład sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, jeżeli
> kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie powinien był
> wiedzieć (art.7)."

Dokladnie tak. Nigdy nie zostalem poinformowany przez sprzedawce o mozliwosci
istnienia bad pixeli w kupowanym przeze mnie monitorze.

> Klasy monitorów nie są jakąś wiedzą tajemną, oceniając rozsądnie kupujący
> powinien coś wiedzieć o nabywanym sprzęcie przed wydaniem kilkuset złotych.

To tylko i wylacznie Twoja interpretacja.
Klasy monitorow nie sa obowiazujacym w Polsce prawem. Jesli jest inaczej prosze
o stosowny akt prawny regulujacy klasy monitorow i zwiazane z nimi mozliwosci
wystepowania wad fabrycznych.

Pozdrawiam
PaPi