Re: PD,P4 a obudowa

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 15:06:02 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Jeżeli da się to zrobić w prosty sposób, to tak. Nawet bez
> wentylatora sporo to da, bo opór będzie mniejszy niż w przy-
> padku szpar gdzieś naokoło obudowy.
>
> PS. Dziurę trzeba wywalić tylko w blasze, najlepiej - jeśli
> się da - zaginając krawędzie, by otwór był sztywny.
> Plastikowy panel w miejscu dziury wystarczy ponawiercać
> w szachownicę otworów -- potrafi to całkiem ładnie wyglą-
> dać, jeżeli się dobrze ją zaprojektuje, narysuje i równo
> powierci.

Co do tego nawiercania to w zasadzie wlasnie tak mam zrobiona blache,
ale czytalem ze lepiej jednak miec pelna dziure lub grill, co jest dla
mnie logiczne bo wtedy po prostu dziura jest wieksza. W takim wypadku
rownie duza dziura musi byc w plastyku, inaczej dziurki w plastyku beda
waskim gardlem
Marx