pwil napisał(a):
>> Zniszczenie procesora to już sytuacja skrajna. Jeżeli ktoś
>> zniszczy procesor podkręcając go, to jego własna strata: podkrę-
>> canie robi się na własną odpowiedzialność. Reklamowanie procesora
>> zniszczonego przez siebie samego to po prostu oszustwo.
>
> Myślisz, że producenci procków są zawsze fair względem klientów, byle im
> wcisnąć swój sprzęt?
A co to ma do rzeczy?
Odpowiem od razu: nic. Nie ma usprawiedliwienia dla oszustwa.
(i abstrahuję tu od jakichkolwiek teorii o byciu producentów
procesorów fair wobec klientów lub nie)
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Mon Mar 26 13:15:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Mar 2007 - 13:51:31 MET DST