Re: athlon dwurdzeniowy na 939 czy na AM2 - jakie różnice?

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 09:06:03 MET DST

ToMasz napisał(a):
> witam
> rok temu kupiłem płyte z gniazdem 939 jako bardziej rozwojową, tak aby w
> przyszłosci wetknąć w nia procesor dwurdzeniowy.
To czy plyta jest rozwojowa mozna ocenic dopiero po latach.
Niestety czeka cie zmiana calej platformy.
W miare bezbolesnie mozesz sie przesiac np na 775 kupujac asrocka
obslugujacego ddr/ddr2 i agp/pci-ex. Niestety tanie intelowe
dwurdzeniowce sa pradozerne, a c2duo jeszcze troche drogi.
AM2 takze nie jest przyszlosciowe bo juz wiadomo ze bedzie AM3 - ja
widzac polityke AMD w dziedzinie podstawek podziekowalem im.
Marx