Re: Sygnal do monitora | GF7300gt 256mb | LG flatronic

Autor: <presq333_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 23:31:14 MET DST

> komputer kontynuował uruchamianie - jak przełożyłem kabel z 7300gtdo
> integry to zobaczyłem już pulpit windows

nieprobowalem w ten sposob robic ale gdy mam wpieta karte graficzna to
niedziala mi wejscie na monitor w plycie glownej, nienapisalem
wczesniej gdzieindziej przeczytalem ze przepiencie karty jeszcze raz
pomaga ale tez ma mic sie zdalo - za proste by to bylo

jutro daje kompa do servisu na jeden dzien zobacze co z tego wyjdzie
~~ sproboje sie dowiedziec co tam jest nie tak i rozeznac sie w
sprawie
jak bede wiedzial co jest przyczyna dokladniej i jak to naprawic
napisze jutro[popoludniu] lub pojutrze[popoludniu]