Re: Sygnal do monitora | GF7300gt 256mb | LG flatronic

Autor: <presq333_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 22:30:37 MET DST

> W związku z tym mam pytanie co dokładnie się stało w Twoim komputerze - coś
> wyjmowałeś, zmieniałeś? Może uda się nam wspólnie rozwiązać te problemy.

> i dopiero po pewnym czasie wszystko szło dalej. - co masz na mysli ??

sytuacje jakie mamy sa doslownie analogiczne z tym ze niewiem co masz
na mysli jak mowisz ze wszystko szlo dalej
jest jeszcze jedna drobna ruznica mi karta przestala dawac obraz na
monitor wzasadzie bez powodu przemieszczalem jedynie komputer i mial
maly spacerek podczas kturego moglo go wytrzasc troche ale watpie zeby
to bylo przyczyna
moja karta graficzna [ ta sama zreszta ] tez jest sprawna~~ ;[

kumpel mi doradzal zrobic restarta biossa - niepomoglo
lub zeby wylonczyc w biosie wbudowany uklad graficzny - nieprobowalem