Re: Pendrive PQI/Kingston czy Pentagram

Autor: Marcin Czajka <spamer_at_spam.pl>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 20:14:25 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console11>
napisał w wiadomości news:eu62iq$fps$1@achot.icm.edu.pl...

> Zauważyłem, że zazwyczaj nie zależy nam na szokującej szybkości czy
> szyfrowaniu.
> Nie pisałem też, że jest nam obojętne, czy dźwigamy sto czy tysiąc
> flashek, czy jedną.

Ja pier*** czy Ty się kiedyś amatorze zmienisz czy zawsze będziesz taką
ciemną masą uważającą, że ma zawsze rację? Jakim "nam"? Pisz o sobie a nie o
innych. Ja dla przykładu nie lubię czekać aż mi się coś skopiuje w czasie
picia 2,3 czy 10 herbat. Wolę, żeby to się wykonało w czasie picia tylko
jednej.

> Na szczęście tak zwany świat otrząsa się powoli z hegemoni M$.
> Na nieszczęście M$ panuje niemal wszędzie i panowanie swe rozszerza.
> I (znowu na szczęście) -- wielu już panowało nad Europą czy światem,
> a jednak historia się jakoś z nimi uporała. :)

Masz uraz psychiczny do MS i tyle. A może uważasz, że niecałe 300zł na
oryginalny system MS to majątek i potencjalny user PC-ta ma się zmagać z
Linuxem? Zważywszy, że zakup systemu to najczęściej zakup na kilka lat?

Reasumując jesteś bardziej upierdliwy niż profesorek Miodek.

pozdrawiam