Re: Ile wytrzymują nagrywarki CDR? :)

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 14:06:03 MET DST

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
news:slrnf0cofd.6m4.samotnik@localhost.localdomain...
> No właśnie, coś mi mój staruszek LG x32 zaczyna psuć płyty. Audio
> przeskakują, płyt z danymi często napędy w ogóle nie 'widzą'. Przed
> wystąpieniem problemów przełożyłem nagrywarkę do zewnętrznej kieszeni
> USB i zastanawiam się, czy problemy robi kieszeń, czy nagrywarka. Ma już ze
> 4 lata jak nic, może nawet więcej, nagrałem na niej - nie mam pojęcia ile,
> ale >500 płyt na pewno ;) Stawiacie zatem, że to nagrywarka kończy żywot?
> Nie chciałbym kupić nowej i przekonać się, że to jednak nie w tym problem :)
> Chociaż w sumie dzisiaj toto grosze kosztuje.

Z jaką prędkością wypalasz audio? Bufor nie skacze? Czym wypalasz? Jakie są
skutki, że źle nagrana płytka (przeskoki, trzaski)? LG 8320B? Wgraj flash na
8400B, chodź może już nie pomóc. Ja miałem (bo sprzedałem) LG 8080B i mimo, że
ma 7 lat chodzi do tej pory. :P Obecnie mam 8481B@8520B i wypaliła ok 600-700
płyt i chodzi jak żyleta (był okres, że były przeskoki w audio, ale okazało się
to wina systemu). Natomiast 8166B padła mi już po pół roku. :P