Sygnal do monitora | GF7300gt 256mb | LG flatronic

Autor: <presq333_at_gmail.com>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 14:29:02 MET

komp mi dzialal od qpienia w zasadzie z dziwnymi problemami z ramami
napoczatq oddalem do servisu na gwarancje i chyba mi wcisneli scieme
podmieniajac ramy bo wczesniej na ramtescie w knopixie byly bledy
ale to niewazne
teraz mam nowy problem\
gdy mam podlaczona karte graficzna do kompa niemam sygnalu na monitor
i niejestem pewien czy komputer startuje ( nieslysze
charakterystycznego PIkkkK )
naszczescie na plycie gluwnej mam wbudowany modul karty graf i moge to
pisac po wypiueciu z plyty g forc;a
w czym jest problem ~~!! ??