Nowa platforma - jaka p³yta dla S775?

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 12:56:33 MET

Witam!

Wychodzi, ¿e S775 jest tañsze od S939 przy takiej samej wydajno¶ci. Celeron
3,2GHz kosztuje tyle co Athlon64 3200+, natomiast dla S775 jest wiêkszy
wybór tañszych p³yt. Chcê kupiæ co¶, co bêdzie stabilne przy wszystkich
nominalnych ustawieniach. ¯adnego overclockingu.

Ciekawie prezentuje siê Gigabyte GA-8S649
(http://www.allegro.pl/item175132461.html), ale... taka p³yta nie istnieje
:) A przynajmniej nie ma ani s³owa o niej na oficjalnej stronie Gigabyte.
Jest GA-8S648. Istnienie 8S649 jest prawdopodobne, bo istnieje chipset
Sis649... ale czy faktycznie istnieje?

Czy mo¿ecie poleciæ jakie¶ stabilne bud¿etowe p³yty pod S775? Tylko bez
ECSów, Biostarów i innych takich wynalazków... mam z³e wspomnienia.
Aktualnie w domu mam dwa idealne Epoxy, ale z tej firmy najwyra¼niej nie
istnieje p³yta pod S775... To mo¿e co¶ Gigabyte, Asus, MSI? Najlepiej PCI-E,
ale mo¿e te¿ byæ AGP.

--
Marcos
[Marek ¦lusarczyk]