wytarty touchpad - jakis pomysl

Autor: Marek.M. <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 23:43:16 MET

Witam,

Notebook Toshiba Satellite Pro.
Pracuje dużo bez używania myszy i przez to touchpad jest już wyślizgany i
na środku zdarł się srebrny lakier tak, że widać chamską czarną kropę.
Touchpad jest z tego samego materiału co obudowa.
Teraz stał się bardzo śliski i przez to nie nadaje się do używania - po
prostu niesamowicie drażni jeżdżenie palcem po nim.
CZy jest na to jakaś rada, aby odmłodzić ten touchpad trochę ?
Słyszałem coś o jakichś foliach, ale nie wiem czy to prawda.
Mogę co prawda przykleić zwykłą folię ale one nie mają takiej struktury -
przydałaby się jakaś chropowata - taka jaką mają obudowy notebooków.
Jeśli ktoś miałby taką, wiedział gdzie kupić, ale jak samemu cos
zmajstrować to proszę o pomoc

Dzięki