konkurs na benchmark.pl - niech mnie ktos poprawi jezeli sieje teorie spiskowa

Autor: mkj <mkj_keine_spam_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 22:10:26 MET

Konkurs jest tu:
http://www.benchmark.pl/konkurs_xfx.php
w opisie czytamy:
"Wśród osób, które poprawnie odpowiedzą na wszystkie pytania do 22 marca
rozlosujemy nagrody."

a w regulaminie (tu:
http://www.benchmark.pl/konkursy/06.2007.XFX/regulamin_konkursu.html):
w pkt. 1.4: "Internauci, którzy najlepiej wykonają zadanie otrzymają
nagrody. Jeżeli internautów z najlepszym wynikiem będzie więcej niż nagród
to otrzymają je internauci którzy jako pierwsi wzięli udział w konkursie"
w pkt. 3.4: "Posiedzenia Komisji, podczas którego nastąpi przyznanie nagród
Konkursowych, odbędzie się w następującym terminie: 15 marca 2007 r."

Co ja rozumiem jako:
a) nie bedzie zadnego losowania - nagrody dostana ci, ktorzy pierwsi
odpowiedza (czy mam to rozumiec jako tych, ktorzy o konkursie wiedzieli
wczesniej niz inni?... dalej nie bede sie posuwal w domyslach)
b) zwyciezcy zostali wybrani 15 marca a konkurs trwa nadal... (XFX zazadalo,
zeby reklama na stronie dluzej wisiala?...)

update:
dzisiaj (juz po zakonczeniu przyjmowania odpowiedzi) regulamin zostal
zmieniony, ktos wstawil date posiedzenia komisji: 24 marca...

Czy tylko mi sie takie zachowanie benchmark.pl nie podoba?
Pozdrawiam
Michal