Re: najtanszy biurowy komputer dla matki...

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 15:26:02 MET

Andrzej napisał(a):
> Do gier we flashu, worda, filmów i kilku innych rzeczy spokojnie
> wystarczy komputer za 400zl np compaq evo (256mb/40gb/1.6ghz, grafa na
> agp). Tani, wydajny i bezproblemowy.
Zgadzam sie, posiadam w firmie delle g-260 i 270, copmaqi deskpro-sff
itp, aczkolwiek tak sobie mysle:
- celeronD 775 chyba troche chlodniejszy i zwinniejszy niz P4 1.6 czy
1.8GHz na s478 (a nie oszukujmy sie, demonem wydajnosci to te P4 nie sa)
- podane przezemnie czesci - sa nowe i sa dostepne za ~400zl
- 256 DDR, obudowe, cdrom - mam i bez sensu kupowac nastepne
- kupowac poleasingowy uzywany dysk twardy (o 1-2 generacje do tylu w
stosunku do 7200.10) to troszke nie tentego...
- w razie niewiemczego (?) do tego sprzetu bylbym w stanie wsadzic inna
grafike na pcie, za smieszna cene jakiegos P4 3GHz, 2GB ramu, dysk sata2
itd i np sprzedac ten komputer jako zdatny do gier itp - a do compaqa
evo niewiele wsadze, zwlaszcza ze tam chyba jeszcze SDram zyje.