Re: Dziwne zliczanie pamięci.

Autor: minstal <minstal_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 12:19:59 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Ile tam jest teraz modułów i jakich?

Są trzy moduły po 128MB, ale nie jestem teraz w stanie powiedzieć jakie,
na pewno każdy z innej parafi.

> Tu jest pewna sprzeczność. Tylko BIOS zlicza pamięć.
> Zatem pokazuje tyle czy nie tyle? ;)
Przy starcie systemu wciskam "del" i w ustawieniach podstawowych na dole
wyświetla 384MB.
Po wyjściu przy teście pamięci testuje 256MB

> Czyli BIOS wykrywa tylko 256 MiB tak naprawdę.
Ale cpu-z wykrywa wszystkie moduły i je opisuje.

> Próbowałeś zmieniać kolejność modułów w gniazdach?

Nie próbowałem ale spróbuję.