Re: Sprowadzenie laptopa z USA

Autor: AcePL <ace_at_op.home.plzasiekantyspam>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 21:50:31 MET

Witam,

"SMi" <brak@maila.pl> napisał(a):
> Interesuje mnie zakup uzywanego laptopa z USA:
>
> a) jak zaplacić za laptopa na ebay.com? /PayPal? Karta kredytowa?/
>
> b) jakim stransportem to siągnąć? Ile kosztuje transport?
>
> c) czy płaci się jakieś cło? VAT? etc.
>
> Czy można jeszcze kupic nowe T42/T43?

Po pierwsze może być w ogóle problem z zakupem na e-bay... Przede wszystkim
dlatego, że oni tam mają - być może - jakieś ograniczenia czy coś i
przeważnie ichnie aukcje mają ograniczenie "USA & Canada only". Próbowałem
sobie kupić Rocket Ebook na ebayu właśnie i nie wyszło.

Co do reszty to może być zwyczajnie - wszystko zależy od sprzedającego a
potem od naszych przepisów...

Z opłat to najlepiej jak poczytasz tu:
http://e-platnosci.23.pl/sklepy_internetowe.htm

Pozdrawiam,