Re: zywotnosc dysku

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 20:50:32 MET

"tomek" <tomek-a@USUN_TOgazeta.pl> wrote in message
news:etu6tb$ao0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam.
>
> Mma sobie jakies dane.
> I trzymam je na plytach DVD.
> No i pomyslalem aby zrobic kopie tego co na plytach i wrzucic na
> jakiegos twardziela (nowy ze sklepu) a potem twardziela do szafy.
> Danych tych uzywalbym bardzo rzadko.
>
> Zalozmy ze tak samo czesto uzywalbym tych plyt DVD jak i tego dysku
> czyli rzadko :-)
> Co teoretycznie powinno wytrzymac dluzej ?

Tak generalnie, to ja uwazam to za nienajlepszy pomysl.. szczegolnie po
fakcie, ze ja juz pozegnalem sie z takimi 2 dyskami - pierwszy zrzucila zona
przy sprzataniu (nie pomoglo odpowiednie opakowanie), drugi dziecko, jak
chcialem tam nowe dane przegrac... lepiej nagrywac te plyty DVD...

Pozdrawiam
Michal