Problem z płytą Gigabyte GA-K8NS

Autor: ari <a_r_i3_at_wps.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 20:08:59 MET

Witam.

Mam sobie płytkę Gigabyte i problem polegający na tym, że wieszają mi się
gierki (na przykład Battlefield 2 zaraz po wczytaniu mapy i naciśnięciu
na poprzedniej karcie graficznej, i na nowszej, jest to samo. Zasilacz 350
W, to nie jego wina.

Tak więc, podejrzewam moją płytę główną. Słyszałem, że często w takich
sytuacjach pomaga upgrade sterowników do płyty. Jednak, jak patrzę, do mojej
płyty najnowszy sterownik pochodzi z 2005/05/26. Tak więc, niespecjalnie co
mam upgrejdować. Czy to jakiś żart?

No więc co mam teraz zrobić, poza tym że mogą usiąść na murku i zacząć
płakać.

3400 sempron
galaxy 6600GT AGP
1 gb ram