Re: czy moj dysk umiera?!

Autor: Cyrylski <ckwasniewski_at_o-dwa.pe-el>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 16:15:13 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Można po prostu dotknąć dysku. Ma być ciepły, ale nie gorący.

> Zasilacz przefatalny. Sprawdź napięcia.

nie mierzylem miernikiem jeszcze, Speed Fan wskazuje kolejno:

VCORE: 1,55V
+3.3V: 2.91V
+5V: 4.68V
+12V: 11.61V
-12V: 0.80V
-5V: 5.11V
+5VSB: 5.24V
VBAT: 3.25V

Mie wiem czy to sie miesci jeszcze w ramach dopuszczalnej normy. Te
napiecia to mniej wiecej po 8 godzinach pracy. Jaka jest Twoja opinia?

pozdrawiam,

--
Cyrylski