Połączenie przez COM2-nietypowa sytuacja

Autor: Poczta <jarsoft_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 12:03:11 MET

Witam.

Mam taki problem. Mam podłączonego kompa pod centralę telefoniczną, z której
pobieram billingi. Centrala to stary Slican CCA2720. Program przy pomocy
którego pobieram billingi działato program dosowy, działa w Win98 w oknie
MS-DOS.
Wszystko jest ok, jeśli robię to systematycznie w odstępach ok. doby.
Natomiast jeśli załóżmy zapomnę i nie połączę się z centralą żeby pobrać
dane lub np. przyjdę do pracy po wekeendzie i próbuję pobrać dane mam brak
połączenia z centralą, po prostu usypia się port COM w centrali. Nie ma w
centrali żadnych ustawień odnośnie portu. Jak zrobić żeby np. co 2 godziny
komp sam wysyłał sygnał do centrali żeby uaktywnić port ?

Z góry dzięki za sugestie.

YARO.