Re: Dysk zewnetrzny

Autor: Zet <antyspam_at_niema.maila>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 01:33:46 MET

"niusy komp" <lucasjp@poczta.onet.pl> wrote in message
news:etsi8e$t4u$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Kamikazee" <niema@niema.invalid.pl> napisał w wiadomości
>
> 2 kabel jest aby dać dodatkowe zasilanie z portu USB.

[ciach]

> Tak tez to rozumiem ale skoro mimo wszystko dziala na jednym to jakie moga
> bys kosekwencje kozystania z jednego?
Zwykle bedzie tak dzialac na jednej i nie bedzie zadnych konsekwencji
takiego korzystania. Czasem jednak trafi sie jakis komp z tania plyta
glowna/tanim zasilaczem albo tandetny hub usb i wtedy system nie wykryje
Tobie dysku a mozliwe, ze pokaze krzaki - bedzie to oznaczalo, ze potrzebna
jest druga koncowka.

pozdrawiam