Re: LCD 17'' do 1000 pln

Autor: adrin <adrin_at_adrin.adrin>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 20:11:43 MET

Konrad Kosmowski wrote:

> Dołóż 100zł i kup kartę z wyjściem DVI, podpinać analog do panelu LCD
> trochę nie ma sensu.

hehe :) ma sens, karty nie kupie bo komputer jest miniatx(kosztowal
~200 pln) i jeszcze z innych wzgledow nie mozna dokupic :-)

sam pracuje na cyfrowej w domu i wiem ze daje ladniejszy obraz, ale
mialem tez okazje pracowac na analogowym laczu i bylo ok...
to moze inaczej... monitor moze byc z 2 wyjsciami zeby byl bardziej
przyszlosciowy, ale jednak analog to mus:/

--
*a*