Re: porownanie maszyn

Autor: fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 19:22:13 MET

Radosław Sokół wrote:

> Masz tutaj porównanie, w którym Opteron wygrywa bez problemów
> z Xeonem 2.8 GHz, a więc porównywalnym do tego Pentium D
> procesorem:
> http://www.anandtech.com/showdoc.aspx?i=1935&p=1
> Zegar Xeona niższy niż tego Pentium, ale różnica co najwyżej
> podciągnie wyniki Intela.

xeon to xeon, tu masz jeszcze lepsze kwiatki:
http://www.intel.com/performance/server/xeon_mp/intthru.htm

xeon 3 ghz jest wolniejszy od pd945,
a z innej beczki, robilem ostatnio test
2x Dual-Core Intel Xeon "Woodcrest" 2GHz/4mb L2
7200 sata/7300 gs 8 Gig ram vs pentium d945 3,9GHz/4mb L2
7200 sata/7600gt 2 Gig ram
co prawda platforma mac
vs intel ale na obydwu ten sam system osX
i ten sam bechmark i ktory wygral?
pentium d, to dopiero zagwozdka :)

> A zdajesz sobie sprawę, że Tom od dłuższego czasu jest
> tak przeciwny AMD, że nie zdziwiłbym się, gdyby specjalnie
> dobierał testy w sposób zmniejszający szanse Opteronów?

everest potwierdza "slabosc" opteronow

> Ja od wielu miesięcy w ogóle nie odwiedzam Tom's Hardware.

ja wogole nie patrze na benchmarki na stronach
i serwisach na ktorych sa reklamy, po prostu
sam je robie