Re: ECS KT400 vs Radeon 8500

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 18:54:08 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> Odpowiedz na
news:etqvhk$fjj$1@polsl.pl:

> 1) Zasilacz ma wystarczającą rezerwę mocy? Po montażu karty
> napięcia nie spadają poniżej nominalnych?

350W megabajta. W kompie nic nie ma wiecej. Probowałem po odłaczeniu dysków i
napędów. Tylko płyta, grafika, pamięć, zasilacz, obudowa.

> 2) Na pewno dobrze dociśnięta jest karta? Czasem karty mają
> tak wyprofilowanego śledzia, że trudno jest dobrze
> docisnąć oba rzędy wyprowadzeń AGP. Warto próbować bez
> obudowy montować dla testu.

Wizualnie wszystko gra. Jest równo, z 10 razy wkładałem i dociskałem.
Piszczy;(

> 3) Na koniec płyta może być niekompatybilna z tą konkretną
> kartą. Rzadkie to, ale zdarza się.

Oby to nie było to... Nie chce mi się składać nowego kompa, przeinstalowywać
windy, tylko dla nowej "grafiki"...

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski