Re: Wielkosci dyskow SCSI

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 14:19:48 MET

Mariusz Kruk wrote:

> Owszem, źle się wyraziłem. Dysk od serwera Compaq, brandowany jako
> Compaq (w praktyce to chyba Seagate był, jeśli mnie starcza pamięć nie
> myli). Nie działa w żadnym sprzęcie poza Compaq.

Hmmm cos nie halo, mialem kilka dysków Compaqa i żaden nie mial problemow ze
wspolpraca z różnymi kontrolerami. Może to kontroler wlasnie blokował dyski
nieznanych sobie producentów? Jeszcze mi przychodzi do glowi, iż jeden z
posiadanych Compaqów nie posiadał układów odpowiedzialnych za terminowanie
szyny SCSI, tak więc dysk ten pracował poprawnie tylko "w środku" szyny,
ewentualnie wymagał zewnętrznego terminowania. Dodam iż identyczny dysk
tylko nie brandowany przez Compaqa układ terminacji posiadał.

--
pozdrawiam
      Mikolaj