Re: Wielkosci dyskow SCSI

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 11:56:49 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Oczywiście. Ale przy składaniu nowego serwera inaczej to już
>wygląda. Przy sporym upgrade czasem również, jeżeli nie ma
>się jakiegoś strasznie wypasionego i drogiego kontrolera
>macierzowego SCSI i nie żal wymieniać go na coś na SAS.

Jasne. Po prostu wszystko zależy od definicji "obecnie nie stosuje się".
Jeśli po prostu utrzymujesz działający system i tylko co jakiś czas
wymieniasz dysk albo dwa, to nie będziesz robić rewolucji dla idei (nie
bez znaczenia może być też np. dostępność driverów na daną, być może
archaiczną (mam za ścianą jeszcze NW 3.12 :-)) platformę). Jeśli
kupujesz nowy sprzęt, to oczywiście raczej będziesz już celować w SAS.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Heavy  voodoo here. I can't even believe you
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. are reading this.  Are you crazy? Don't even