Re: Boot-owanie PC z CD-R zapiętego do karty rozszerzającej z dodatkowym kontrolerem ATA133

Autor: Don't Stop Me Now <pisz_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 00:04:17 MET

> Użytkownik "maniek" <odspamiacz@pl.pl> napisał w wiadomości

Dokładnie mam taką :)

Dlaczego ?

Ja ma podięte pod ten kontroler trzy dyski skonfigurowane jako
RAID O i smigają że ho, i z takiego RAID botuje się bez poroblemów system
(włacznie z Vistą)

Raczej to się nie uda

Polecam CD podpiąc na kontroler macierzysty płyty głównej
Dyski (do 4 sztuk) zaś podpiac pod Silicon Image Sil 0680

Skonfigurowac jako RAID (zachowując ogólne zasadu tworzenia RAID na
dysakch )

Będzie chulać aż miło

Darek