Re: Adaptacja okablowania telefonicznego budynku do rozbudowy sieci.

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 22:17:59 MET

RudeBoy nastukał(a):

> No pewno, ze tak mozna. Mnie biega tylko o to, czy instalacja nie jest
> zrobiona jako magistrala z odejsciami do gniazdek. I w takiej sytuacji
> to nie bedzie w KAZDYM gniazdku eternrtu.

Hmm... Myślę, że przy sprzyjających okolicznościach dałoby się zrobić, co by
w przynajmniej większości gniazdek była sieć ethernet :-)

Można w taką magistralę wpiąć switche/huby, a dopiero od nich kabelki do
komputerów, a dzięki temu uzyskamy dodatkowe wzmacniacze sygnału :-)

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...